Jäsenmaksut vuonna 2024

• Yksityishenkilö 25 €
    Liity henkilöjäseneksi, jos haluat keskittyä itsesi kehittämiseen.
  • Yritys 1–4 työntekijää 50 €
    Liity yritysjäseneksi, jos haluat tukea ja sparrausta myös yrityskehitykseen. Kirjoita hakemuslomakkeeseen yrityksen nimi.
  • Yhteisöjäsen 50 €
    Myös muut yhdistykset voivat olla jäseniämme. Haluamme edistää yhteistyötä samanhenkisten muiden järjestöjen kanssa.
  • Kannatusjäsen 50 €
    Liity kannatujäseneksi, mikäli sinä tai yrityksesi ette halua osallistua tällä hetkellä aktiivisesti toimintaan, mutta haluat edistää yhteistä asiaamme.
  • Yritys, työntekijöitä 5 tai enemmän 290 €
    Tarjoamme tukea myös pienyrityksille, joiden henkilöstön määrä on viisi tai enemmän.
  • Sähköpostilista  - maksuton 0 €

Mikäli yritykselläsi on vaikeuksia, se ei haittaa ollenkaan! Keksitään yhdessä ratkaisuja.
(Siinä tapauksessa voit ensin ottaa yhteyttä  yhteydenottolomakkeella)

Liity jäseneksi ! (tai sähköpostilistalle)

Sähköpostilistalle liittyjä - valitse jäsentyypiksi sähköpostilista! (tuolloin emme liitä sinua varsinaiseksi jäseneksi, vaikka lomakkeen lähetysnappulassa lukeekin niin)
Jäseneksi liittyjä - saat yhdistyksen tiedotuskirjeen samalla kun kun valitset jäsenyyden.